۱۳۹۹ اسفند ۱, جمعه

پاسخم را به دوست چپی که هنوز مشغول مبارزه با شاه است برای اپوزسیون فعلی شاه اینجا منتشر میکنم. این دوست عزیز معتقد است فاجعه۵۷ نتیجه ی اعمال شاه است:

دوست عزیز ، هیچ رژیم دمکراتیکی حتی در دنیای مدرن امروز هم بی ایراد نیست چه رسد به ۸۰ سال پیش که محمدرضاشاه به قدرت رسید که در اون زمان در همین آلمان. نیروهای کمونیست را دستگیر و زندانی میکردند و به جرم همجنسگرایی هم مردها دستگیر میشدند اون هم در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی! و زنان هم حتی در برخی کشورهای اروپایی حقوق زنان در ایران را نداشتند

معلومه که رژیم شاه هم خیلی نقایص داشت ولی جامعه بسمت پیشرفت میرفت و پیشرفت بخودی خود دست آوردهای مدرن داره که اجتناب ناپذیر است، فضای باز سیاسی آغاز شده بود ولی کمونیست ها و مذهبی ها (فداییان و مجاهدین) مشغول ترور بودند (بگذریم که هیچوقت بابت کشتن مردم بیگناه هنگام حمله به پاسگاه و یا ترور افراد رژیم، نه تنها پوزش نخواستند، بلکه کشتن مردم را انقلابی میدونند و هنوز هم سالگرد ترور مردم بیگناه را با افتخار جشن میگیرند)  و اجازه نمیدادند که این فضا رشد کند و اغلب روشنفکران و بخصوص احزاب کمونیست ایرانی سراپا  نقص و ایراد و‌دروغ و تحریف تاریخ بودند و نه تنها خدمت به مردم و جامعه نکردند بلکه اغلب برای منافع شوروی و چین و کوبا و فلسطین تلاش میکردند و آنچه که ما را به این روز سیاه نشانده عقب ماندگی اغلب روشنفکران کور فکر و کمونیست های ضد ایرانی و ضدملی بوده که دست در دست عقب مانده ترین قشر جامعه یعنی مذهبیون و خمینی تلاش کردند رژیمی ضد امپریالیستی را سر کار بیارند که موفق هم شدند و جالبه که الان هم خودشون اغلب در کشورهای امپریالیستی پناهنده اند و نه در چین و کوبا و روسیه! و می بینیم که هنوز افرادی چون تو برای اینکه به اشتباه خود اقرار نکنند و از مردم بابت فاجعه ای که ببار آوردند عذر نخواهند  ۴۲ ساله هنوز به شاه فحش میدند و اپوزسیون شاه هستند و از انقلاب ارتجاعی که ایران و منطقه را ویران کرده حمایت میکنند!

پ.ن:

‏سال۳۲ زمان مصدق هر دلار آمریکا حدود ۱۳۰ریال بود

‏و سال۵۷ پادشاه ایران قیمت دلار را به «۷۰ریال» رساند!!

‏پس از ربع قرن نه تنها دلار گران نشد بلکه شاه ارزش پول ایران را بالا هم برد!

‏وحالا شما هم مثل جمهوری اسلامی که بالا رفتن نجومی نرخ دلار و همه بدبختی ها را تقصیر رژیم شاه  میدونه، هی بگید تقصیر شاه بود تا این حکومت جنایت اسلامی مردم را بیشتر بکشه و  ایران را هم ویرانتر  کنه!
 

اطلاعیه ۱۴۶۴ کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی با موضوع جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است

جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است این روزها، درکنار اخبار دلخراشی چون بحران بی‌آبی در خوزستان، افزایش مرگ و میر در اثر کرونا، ‌ فقر،...