۱۳۹۹ بهمن ۱۸, شنبه

بحث داغ: وریا غفوری، کاپیتانی آبی‌پوش با "زبان سرخ"


  وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال، روز جمعه در بازی مقابل تیم نساجی کاری بحث‌انگیز انجام داد.
خبرگزاری ایسنا گزارش می‌دهد که غفوری "چنان از کوره در رفت که از داخل زمین فریاد زد او را تعویض کنند." ظاهرا غفوری بعد از ترک زمین استادیوم را ترک کرده است.  

اگرچه محمود فکری، سرمربی استقلال، پس از پایان بازی ناراحتی غفوری را اینطور توضیح داد که "به این دلیل بود که توپ به او کم می‌رسید"، اما در بحث‌هایی که خصوصا در شبکه‌های اجتماعی در جریان است، از علل دیگری صحبت می‌شود، عللی از جنس "ایستادگی بر مطالبات مردم".

در گزارشی در سایت ورزش سه هم هر چند به مطالبات مالی غفوری از استقلال و تهدید وکلیش برای فسخ یک طرفه اشاره شده است، اما بحث "زبان سرخ و صریح" وریا غفوری هم به میان آمده است. صراحتی که به گزارش ورزش سه "به مذاق مدیران خوش نیامده" و در پی آن هستند تا "او را در آستانه تصمیم بزرگی قرار دهند."  

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #وریا_غفوری به مواردی اشاره دارند که کاپیتان آبی‌پوش از "زبان سرخ" برای تکرار صدای مردم استفاده کرد. یکی از کاربران می‌نویسد: «اون روزایی که از دختر آبی و کولبر و واکسن و گرونی گفتی، … از همون روزا منتظر این اتفاقات بودیم.»

اطلاعیه ۱۴۶۴ کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی با موضوع جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است

جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است این روزها، درکنار اخبار دلخراشی چون بحران بی‌آبی در خوزستان، افزایش مرگ و میر در اثر کرونا، ‌ فقر،...