۱۳۹۹ اسفند ۲۲, جمعه

محمد کاظم تاش: «بعد از دستگیری میلاد فقط استرس دارم.»

🔹«گفت‌وگو با محمد کاظم تاش ملقب به مسعود ترکیبی و از تبلیغ کنندگان سایت‌های شرط بندی مسابقات ورزشی:آدمی از یک ساعت دیگر خودش خبر ندارد، الان فقط  استرس دارم.»

🔹« فقط ما نیستیم، بالای دو سه هزار نفر هستند که مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ می کنند.شما فقط چند نفر را در اینستاگرام می بینید.»

🔹«مگر وقتی میلاد حاتمی از ایران خارج شد سایت بت و پیش بینی داشت؟ به خاطر چهار تا فیلم برای او شش ماه کار اجباری در شهرداری و دو سال زندان  حکم دادند. چرا یک جوان را فراری می دهند که آخر اینطور شود؟»

🔹«بعضی وقت‌ها پیغام هایی که به من در ایسنتاگرام می دهند را می بینم، خجالت می کشم به کسی نشان دهم از بس آرزوی مرگ و بدبختی و بیچارگی می کنند.»

🔹«من قمار را به هیچ بنی بشری توصیه نمی کنم.»

🔹«محال است سایت‌های شرط بندی مسابقات ورزشی جمع شوند.»

اطلاعیه ۱۴۶۴ کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی با موضوع جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است

جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است این روزها، درکنار اخبار دلخراشی چون بحران بی‌آبی در خوزستان، افزایش مرگ و میر در اثر کرونا، ‌ فقر،...