۱۴۰۰ فروردین ۱۸, چهارشنبه

🔷 قضاوت با شما

🔸اعتراف تکان‌دهنده به کشتار مردم

اعتراف دیر هنگام اما تکان‌دهنده یکی از مهره‌های رژیم پرده از جنایات خامنه‌ای در آبان ۹۸ برمی‌دارد.

محمود صادقی نماینده سابق مجلس رژیم: من به آقای شمخانی گفتم مردم هستند اینا، داره می‌کشن مردم رو تو خیابونا، چکار می‌‌کنید، اگه مردم نرفتن و وایستان می‌خواید گفت آره ولو بلغ ما بلغ ما می‌زنیم.

شمخانی در پاسخ به صادقی گفت که حرفهای وی دارای پیامدهای کلان امنیتی برای نظام است. 

اما همین شمخانی بعد از کشتار در قیام آبان۹۸ مدعی پروژه کشته سازی بود. 

شمخانی: برای من مسلم شد که کشته سازی حداقل تو این منطقه، تو غرب تهران یک سناریوی از پیش طراحی شده بود 

شمخانی بعد از کشتار، در خانه‌های مردم دوره افتاده بود تا دستان خونین خودش و خامنه‌ای را پاک کند.

شمخانی:‌ من اومدم فقط تسلیت بگم 

خدا رحمتش کنه این آخرین عکس مال چه سالیه

خدا بیامرزش خدا رحمتش کنه.... عرض کنم که ما خادم مردمیم. 

اطلاعیه ۱۴۶۴ کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی با موضوع جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است

جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است این روزها، درکنار اخبار دلخراشی چون بحران بی‌آبی در خوزستان، افزایش مرگ و میر در اثر کرونا، ‌ فقر،...