۱۳۹۹ اسفند ۳۰, شنبه

خامنه‌ای: جهش تولید در سال گذشته در حد انتظار نیست

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در پیام نوروزی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کرد. 

او گفت که «جهش تولید تا حد قابل قبولی تحقق یافت» اما «در حد انتظار نیست». خامنه‌ای سال ۹۹ را نیز سال «جهش تولید» نامگذاری کرده بود.

 🔻سازمان برنامه و بودجه رشد اقتصادی سال ۹۹ را منفی ۵ درصد پیش‌بینی کرده است.

🔹رهبر جمهوری اسلامی « واردات و قاچاق»، «مشوق‌های اندک در بخش تولید» و زیاد بودن هزینه تولید از جمله دلایل اجرا نشدن شعار «جهش تولید» دانست.

🔹او همچنین گفت که انتخابات خرداد ۱۴۰۰ و روی کارآمدن «مدیریت‌های جدید و احتمالا تازه‌نفس و با انگیزه‌های قوی، امسال را سالی بسیار مهم، حساس و تاثیرگذار در آینده کشور» کرده است.

🔹حسن روحانی، رییس جمهوری، نیز با اشاره به تحریم‌ها گفت: «دشمنان در سال گذشته به دنبال فروپاشی اقتصاد ایران بودند، اما شکست خوردند.»

🔹او همچنین با اشاره به شکست دونالد ترامپ در انتخابات افزود: «فصل شکوفایی برای ایران رسیده است.»

🔹روحانی در پیام نوروزی خود اضافه کرد در سال گذشته افت شدید قیمت نفت و تحریم نفتی به گونه‌ای بود که سال ۹۹ از نظر درآمد نفتی، بدترین سال در ۶۰ سال گذشته بود.

🔹علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در پیام نوروزی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کرد. 

🔹او گفت که «جهش تولید تا حد قابل قبولی تحقق یافت» اما «در حد انتظار نیست». خامنه‌ای سال ۹۹ را نیز سال «جهش تولید» نامگذاری کرده بود.

 🔹سازمان برنامه و بودجه رشد اقتصادی سال ۹۹ را منفی ۵ درصد پیش‌بینی کرده است.

🔹رهبر جمهوری اسلامی « واردات و قاچاق»، «مشوق‌های اندک در بخش تولید» و زیاد بودن هزینه تولید از جمله دلایل اجرا نشدن شعار «جهش تولید» دانست.

 

اطلاعیه ۱۴۶۴ کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی با موضوع جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است

جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است این روزها، درکنار اخبار دلخراشی چون بحران بی‌آبی در خوزستان، افزایش مرگ و میر در اثر کرونا، ‌ فقر،...