۱۴۰۰ فروردین ۲۷, جمعه

افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در بلوچستان

روند آمار مبتلایان به کرونا در بلوچستان همچنان افزایشی است. فقدان مدیریت کارآمد و بی توجهی نسبت به جان و سلامت شهروندان باعث شده، کرونا دوباره در بلوچستان شیوع گسترده پیدا کند.

به گفته دکتر شهاب الدین مشایی، رئیس بیمارستان بوعلی دزاپ، کاهش توجه به خطرات و آسیب های کووید ۱۹ سبب آغاز موج چهارم کرونا در کشور و افزایش میزان مراجعه و بستری موارد مبتلا به کرونا در #دزاپ شده است به طوریکه هم اکنون ۳۸ بیمار با مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان بوعلی بستری می باشند که از این تعداد ۲۲ بیمار دارای کرونای مثبت می باشند.

مشایی در ادامه گفته که در شبانه روز گذشته ۶ بیمار جدید پذیرش شده اند و متاسفانه یک بیمار نیز بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بوعلی جان خود را از دست داده است.

وی افزوده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون متاسفانه ۱۸۵ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بوعلی #دزاپ جان خود را دست داده اند.

جمهوری اسلامی با برنامه های ناکارآمد خود از جمله تشکیل صف های بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح تنظیم بازار باعث شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان شده است.

اطلاعیه ۱۴۶۴ کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی با موضوع جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است

جان زندانیان دگر اندیش و منتقد در خطر است این روزها، درکنار اخبار دلخراشی چون بحران بی‌آبی در خوزستان، افزایش مرگ و میر در اثر کرونا، ‌ فقر،...